
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حزبالله به مناسبت اعلام آتش بس در لبنان در بیانیهای خطاب به مردم مقاوم این کشور اعلام کرد: " با اعلام آتشبس، و در برابر دشمنی که به خیانت و نقض عهدها و توافقها عادت دارد، از شما میخواهیم شکیبا باشید و تا روشن شدن کامل روند تحولات، به مناطق هدف قرارگرفته در جنوب، بقاع و ضاحیه جنوبی بیروت بازنگردید. "
" میدانیم میزان اشتیاق شما برای بازگشت به روستاها و خانههایتان چقدر زیاد است و صبر و پایداری شما را که به جهان نشان دادید، ارج مینهیم، اما از شما، با هدف حفظ امنیت و جانهای ارزشمندتان، میخواهیم همچنان صبر و تحمل داشته باشید. "
" انشاءالله بهزودی به روستاهای خود بازخواهید گشت، سربلند و عزیز، همانگونه که همیشه بودهاید. "