تانکرترکرز: صادرات 9 میلیون بشکه نفت خام ایران علی رغم محاصره آمریکا

عصر ایران پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:00
دو میلیون بشکه دیگر نیز یک روز پیش از آغاز محاصره، یعنی در تاریخ 12 آوریل 2026، محموله‌های خود را از منطقه خارج کرده‌اند.
تانکرترکرز خبر داد: ایران از آغاز محاصره دریایی تنگه هرمز توسط آمریکا 9 میلیون بکشه نفت خام صادر کرده است.
 
به گزارش تسنیم به نقل از تانکرترکرز، داده‌های دریایی نشان می‌دهد که ایران از زمان اعمال محاصره دریایی ایالات متحده در تاریخ 13 آوریل 2026 (24 فروردین 1405) از ساعت  موفق به حمل 9 میلیون بشکه نفت خام از مخازن شناور خود در دریای عمان شده است.
 
دو میلیون بشکه دیگر نیز یک روز پیش از آغاز محاصره، یعنی در تاریخ 12 آوریل 2026، محموله‌های خود را از منطقه خارج کرده‌اند.
 
تنگه هرمز

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.