دیدار فرمانده ارتش پاکستان با فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا

صدا و سیما پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 18:00
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار با فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا گزارشی از اقداماتی که در چارچوب پایان دادن به جنگ انجام داده و مذاکراتش در تهران ارائه کرد و بر ادامه این تلاش‌ها تاکید داشت.

سرلشکر عبداللهی در دیدار با فیلد مارشال عاصم منیر با قدردانی از مواضع حمایتی دولت و ملت پاکستان از ایران در جریان جنگ‌های تحمیلی دوم و سوم آغاز تهاجم از سوی دشمن را ناشی از اشتباه محاسباتی آنان درباره مردم و به ویژه توان دفاعی نیروهای مسلح دانست.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا همچنین به حضور مردم در صحنه و حمایتشان از نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: همه تجهیزاتی که در این جنگ استفاده کردیم تجهیزات بومی ساخت جوانان ایران بود و امروز کسی تردید ندارد که در صورت شرارت دشمن، نيروهای مسلح برای دفاع همه جانبه آماده اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.