ترامپ که روزی از نابودی ایران حرف می زد حالا رسیده است به جایی که از مذاکرات خوب حرف می زند/ خود امریکایی هم فهمیده اند او پرت و پلا می گوید

خبرآنلاین پنج شنبه 27 فروردین 1405 - 07:07
اگر جنگ به کلی، همین امروز به پایان برسد و آتش‌بس دائمی پس از ادامه احتمالی مذاکرات برقرار شود به اعتراف داخل و خارج، ایران و مردم ایران پیروز شده‌اند.

به گزارش خبرانلاین روزنامه اطلاعات نوشت: بسیاری از کشورها که با هر توئیت ترامپ نفسشان می‌گرفت و جا می‌زدند حال شاهد بوده و هستند که شاید برای نخستین بار یک کشور با امکانات و بودجه نظامی غیرقابل مقایسه با ابرقدرتی چون آمریکا و با توان اقتصادی و تولید ناخالص ملی غیرقابل مقایسه با  آن، پنجاه روز محکم ایستاده و تاب آورده و سر خم نکرده، همین، بسیاری از معادلات نه تنها منطقه بلکه جهان را برهم می‌زند.

حتی اگر در ۴۸ ساعت آینده، مذاکره مجددی شکل بگیرد. برخلاف توئیت‌های ترامپ و اظهارات ونس و مقامات آمریکایی، ایران در آن  دست بالا را دارد. تنها نگاه کنید به لحن و توئیت خود ترامپ خودشیفته که از نابودی ایران و تمدن ایران و زیرساخت‌‎های ایران، حالا رسیده به محاصره دریایی و به «گفت‌وگوهای خوبی که داشته‌ایم» و ...  به بقیه حرف‌هایش چندان توجهی نکنید. 
این ادعاها که رژیم چنج انجام شده، همه چیز آنها را تا سطح زیادی از بین برده‌ایم و ...  هم خودمان و هم خودشان و هم همه دنیا می‌دانند که خزعبلات و پرت‌وپلاست. 

تهدید محاصره دریایی اگر تا حالا جواب داده بود که دیگر حرف از ادامه مذاکره نمی‌زدند. اما با اینهمه اگر قرار است دوباره هیئت ایرانی و آمریکایی سرمیز مذاکره بنشینند این بار حتماً ملاحظات روانشناختی و خودشیفتگی رسوای ترامپ را هم در نظر دارند و نیز مصلحت کشور را و نیز مطالبات مردمی که حالا دیگر تقریباً یکصدا شده‌اند در دفاع از ایران عزیز 

23302

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.