رئیسجمهور کشورمان در بازدیدی از پیش اعلامنشده وارد ساختمان سازمان اورژانس استان تهران شد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات فوریتهای پزشکی قرار گرفت.
به گزارش شمال نیوز، مسعود پزشکیان در بازدیدی از پیش اعلامنشده وارد ساختمان سازمان اورژانس استان تهران شد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات فوریتهای پزشکی قرار گرفت.
رئیسجمهور در این بازدید، ضمن آگاهی از روند خدمترسانی و بررسی امکانات و ظرفیتهای موجود، در جریان چالشهای حوزه فوریتهای پزشکی قرار گرفت و با رئیس اورژانس استان تهران و شماری از کارکنان گفتوگو کرد.
منبع خبر "
شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.