انفجار 3 بمب در ایست بازرسی تهران + جزییات

تابناک چهارشنبه 26 فروردین 1405 - 07:56
2 بسیجی و یک شهروند عادی زخمی شدند.

انفجار بمب دست ساز در یک ایست بازرسی تهران، 3 زخمی به جا گذاشت. دو بسته انفجاری دست ساز حاوی تجهیزات الکترونیکی و با عملکرد ریموتی ساعاتی پیش در خیابان امام خمینی ، حوالی جیحون، منفجر شد و سه تن بصورت سطحی زخمی شدند.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛  سه بمب صوتی بوده است که دو بسته منفجر و یک بسته خنثی شده و  احتمال میرود دو بسته دیگر هنوز باقی مانده باشد.


یک منبع آگاه امنیتی گفت: ️این انفجار در نزدیکی ایست و بازرسی بسیج رخ داد و با وجود ماهیت خطرناک بسته‌ها، به دلیل انفجار ناقص هر دو بسته، خسارات ایجاد شده به صورت سطحی بوده است.

انفجار 3 بمب در ایست بازرسی تهران + جزییات


در این حادثه، یک نفر از بسیجیان و دو نفر از شهروندان به صورت سطحی آسیب دیده‌اند و خسارات محدودی نیز به چند خودرو وارد شده است. ️شگرد این اقدام تروریستی، شبیه به برخی اقدامات گروهک تروریستی منافقین است .

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد این انفجار شیشه‌های سه خانه را شکسته و به دو خودرو خسارت جزئی وارد کرده است.

محمد بالیده، فرمانده سپاه منطقه ۱۰ تهران از انفجار در منطقه در پیامی ویدیویی اعلام کرد این «انفجار جزئی» توسط «عناصر خائن و غیرمیهن‌دوست» رخ داده است. او تاکید کرد که وضعیت عادی و «تحت کنترل» است.

انفجار 3 بمب در ایست بازرسی تهران + جزییات

خبرگزاری فارس هم قبل از این نوشته بود ساعاتی قبل، دو بستۀ انفجاری دست‌ساز بر پایۀ گاز مایع در خیابان امام خمینی (منطقۀ ۱۰ تهران، حوالی جیحون) منفجر شد.

 بررسی‌های میدانی خبرنگار فارس نشان می‌دهد این انفجار شیشه‌های سه خانه را شکسته و به دو خودرو خسارت جزئی وارد کرده است. 

 حادثه تلفات جانی نداشت و انفجار هر دو بسته ناقص بوده است. در این حادثه، سه نفر به صورت سطحی زخمی شدند.

 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.