براساس گزارشهای مردمی، برق برخی از مناطق مشهد شامل خیابانهای کوهسنگی، بهشتی، حکیم نظامی، نوفل لوشاتو، امام خمینی و نامجو کمتر از یک ساعت قبل قطع شده بود، که درحال حاضر این مشکل برطرف شده است.
به گزارش تابناک، علیرضا کاشی، سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد در گفتوگو با ایسنا در خصوص قطع برق در برخی از مناطق مشهد، اظهار کرد: سقوط داربست بر روی شبکه ۲۰ هزار ولت برق باعث پارگی سیمها شده و این مسئله منجر به قطع برق در برخی محلات مشهد از جمله کوهسنگی، نامجو، دکتر بهشتی و... . قطع شد.
وی ادامه داد: تلاش شد تا برق در این مناطق حدود ۱۲ الی ۱۵ دقیقه بعد از این اتفاق وصل شود. این امر با حضور نیروهای شرکت برق در محل حادثه مرتفع شد.
سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد تاکید کرد: در حال حاضر شبکه برق در مناطق مذکور پایدار بوده و برق مشترکین متصل شده است.
منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.