گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عربستان درباره اسلام‌آباد

مشرق نیوز دوشنبه 24 فروردین 1405 - 16:10
وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی امروز درباره مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام‌آباد تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش مشرق، سیدعباس عراقچی و فیصل بن فرحان وزرای امور خارجه ایران و عربستان سعودی امروز (دوشنبه) ۲۴ فروردین‌ماه طی یک تماس تلفنی در خصوص آخرین تحولات منطقه و مذاکرات ایران و آمریکا در اسلام‌آباد گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

مذاکرات اسلام‌آباد بین ایران و آمریکا با واسطه پاکستان که از روز (شنبه) ۲۲ فروردین‌ماه به ریاست محمدباقر قالبیاف رئیس مجلس شورای اسلامی و جی دی ونس معاون اول رئیس جمهور آمریکا در پایتخت پاکستان آغاز و در چند دور برگزار و جمعا ۲۱ ساعت به طول انجامید، در پی زیاده‌خواهی‌های آمریکا و با وجود اینکه به گفته اسماعیل بقائی سخنگوی دستگاه دیپلماسی در برخی نکات تفاهم حاصل شده بود، بی نتیجه پایان یافت.

عراقچی شب گذشته نیز با همتای فرانسوی درباره این مذاکرات گفت‌وگو کرد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.