هشدار سپاه درباره هرگونه نقض آتش‌بس در تنگه هرمز

تابناک یکشنبه 23 فروردین 1405 - 20:56
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با تاکید بر اینکه تنگه هرمز تحت کنترل و مدیریت هوشمند جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، عنوان کرد: نزدیک شدن شناورهای نظامی به تنگه هرمز نقض آتش‌بس تلقی می‌شود.

به گزارش تابناک، متن اطلاعیه شماره ۵۹ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می دارد برخلاف ادعاهای کذب بعضی مقامات دشمن، تنگه هرمز تحت کنترل و مدیریت هوشمند، با رعایت ضوابط خاص مربوط برای عبور بی ضرر شناورهای غیرنظامی باز است و برای شناورهای نظامی که تحت هر عنوان و هر بهانه، قصد نزدیک شدن به تنگه هرمز را داشته باشند، نقض آتش‌بس تلقی می‌شود و با شدت با آن برخورد سخت خواهد شد.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.