پیام رئیس قوه قضائیه به قهرمانان تیم ملی کشتی ایران

تابناک یکشنبه 23 فروردین 1405 - 19:36
رئیس قوه قضاییه در پیامی قهرمانی کشتی‌گیران و ایستادن بر بام آسیا را تبریک گفت.

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: پهلوانانِ غیرتمندِ آزاد و فرنگی‌کار کشورمان، بار دیگر با کسب مقام قهرمانی، ایستادن بر بام آسیا و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت را شادمان کردند.

استمرار موفقیت‌ها و کسب افتخارات پیاپی کشتی ایران در آوردگاه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی طی سالیان اخیر، نتیجه‌ و ثمره‌ امید داشتن به آینده روشن، برنامه‌ریزی‌ صحیح و مبارزه برای حل مشکلات تا رسیدن به نتیجه مطلوب است.

تبریک به مردم و خداقوت جانانه به مدیران، کادر فنی و کشتی‌گیران.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.