جی دی ونس پاکستان را بدون هیچ برنامه‌ای برای بازگشت احتمالی به مذاکرات ترک کرد

افکار نیوز یکشنبه 23 فروردین 1405 - 15:03
این مقام پاکستانی گفت که مذاکرات شاهد نوسانات شدیدی بوده و تا ساعات اولیه امروز ادامه داشته است.

 واشنگتن پست به نقل از یک مقام پاکستانی اعلام کرد که جی دی ونس معاون رئیس جمهور امریکا و رئیس تیم مذاکره کننده این کشور با ایران، پاکستان را بدون هیچ برنامه‌ای برای مشارکت احتمالی دوباره (در مذاکرات) ترک کرد.

این مقام پاکستانی گفت که مذاکرات شاهد نوسانات شدیدی بوده و تا ساعات اولیه امروز ادامه داشته است.

پیشتر رسانه‌ها به نقل از الجزیره اعلام کرده بودند که ونس آخرین پیشنهاد خود را در اسلام آباد گذاشته است و واشنگتن منتظر پاسخ ایران به آن است، که به معنای احتمال از سرگیری مذاکراتی است که ممکن است کاملاً شکست نخورده باشد.

ساعاتی پیش سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل گزارش داد که آتش‌بس میان امریکا و ایران ممکن است تمدید شود. این سازمان دلیل این امر را فراهم شدن زمان لازم در راستای برقراری ارتباطات اعلام کرد.

گفتنی است دور اول مذاکرات ایران و امریکا با میانجیگری پاکستان روز گذشته در اسلام آباد برگزار شد. طرفین بدون دستیابی به توافق نهایی، اسلاام آباد را ترک کردند.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.