شبکه‌های اسرائیلی به نتانیاهو: از مخفی‌گاهت بیرون بیا!

الف یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:56
۳ شبکه خبری اسرائیل از پخش سخنرانی ضبط‌شده نتانیاهو خودداری کردند و از او خواستند به جای فرستادن ویدئو از مخفیگاهش، جلوی دوربین بیاید و به سوالات پاسخ دهد.

به گزارش فارس؛ سه شبکه بزرگ خبری اسرائیل از پخش سخنرانی از پیش ضبط‌شده بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این کشور، که قرار بود دیشب پخش شود، خودداری کردند.«رونین تسور» مشاور رسانه‌ای، در واکنش به این موضوع گفت: «چه ویژگی خاصی در این ویدئوی جدید است که نتانیاهو از مخفیگاهش می‌فرستد؟ اگر می‌خواهد چیزی را توضیح دهد یا صحبت کند، بیاید جلوی دوربین بایستد و مستقیماً به سؤالات پاسخ دهد. اما او وقتی فهمید که باخته، پنهان شدن را انتخاب کرد و از پاسخ‌گویی فرار می‌کند، چون نمی‌خواهد جواب بدهد».
 
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین ویدئوی ضبط‌شده‌اش، با تکرار ادعاهای پیشینش گفت که عملیات‌های اسرائیل علیه ایران و نیروهای نیابتی‌اش گبه «دستاوردهای تاریخی» منتهی شده اما کارزار این کشور علیه ایران هنوز «تمام نشده است».رسانه‌های عبری در ارزیابی این اظهارات او نوشتند که این سخنرانی «خیالی» نتانیاهو در پی کاهش محبوبیتش در نظرسنجی‌ها، به دلیل انزوای فزاینده بین‌المللی و شکست نظامی در تعیین سرنوشت نبرد با ایران صورت گرفته است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.