آموزش‌وپرورش: مدارس تا پایان فروردین مجازی است

الف یکشنبه 23 فروردین 1405 - 13:54
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش با تکذیب اعلام مجازی شدن مدارس تا پایان سال، گفت: مدارس تا پایان فروردین مجازی است و پس از آن، متناسب با شرایط اطلاع‌رسانی می‌شود.

حسین صادقی رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش‌وپرورش در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: آموزش مدارس سراسر كشور در تمام دوره‌های تحصيلي، چه دولتی و چه غیردولتی تا پايان فروردين ماه به شيوه غيرحضوري است.

وی ادامه داد: نحوه استمرار آموزش‌ها از ارديبهشت ماه تا پايان سال تحصيلي، متعاقباً به دانش‌آموزان و معلمان اطلاع‌رساني خواهد شد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.