پس از 14 ساعت مذاکرات ایران و آمریکا وارد روز دوم شد/ادامه مذاکرات صبح یکشنبه

خبرآنلاین یکشنبه 23 فروردین 1405 - 03:34
مذاکرات هیات های کارشناسی و سیاسی ایران و آمریکا از ظهر روز شنبه ۲۱ فروردین آغاز شد و تا پایان روز ادامه داشت؛ بنا بر تصمیم دو طرف و پاکستان گفت وگو ها به روز دوم کشیده شد.

به گزارش خبرآنلاین، از ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه تا لحظه ارسال این خبر تیم های مذاکره کننده ایران و آمریکا به طور فشرده و جدی در حال گفتگو و تبادل متون بودند.

به گزارش ایسنا، همچنین گفته می شود با توجه به اختلاف نظرها مذاکرات سه جانبه با حضور شهباز شریف و عاصم منیر برگزار شده است.

با توجه به حجم و پیچیدگی موضوعات طبیعی است بررسی موضوعات در زمانی کوتاه زمان بر و سخت باشد.

در عین حال قرار است صبح یکشنبه هیات های مذاکره کننده پس از چند ساعت استراحت و جلسات مشورتی مجدد گفتگوها را از سر بگیرند.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.