مجله آمریکایی: ترامپ نتوانست قدرت ایران را درهم بشکند

خبرگزاری مهر یکشنبه 23 فروردین 1405 - 00:04
یک مجله آمریکایی به انتقاد از جنگ ترامپ علیه ایران پرداخت و اعلام کرد که وی نتوانست به هدف خود که درهم شکستن قدرت تهران بود؛ دست یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، مجله آمریکایی «آتلانتیک» در گزارشی به جنگ آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران پرداخت و نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با هدف درهم‌شکستن قدرت ایران وارد جنگ [با ایران] شد، اما پس از آن که ۵۰ میلیارد دلار هزینه کرد، جمهوری اسلامی همچنان استوار باقی مانده است.

این مجله افزود: در حالی که ترامپ امیدوار بود آینده ایران را رقم بزند، اما در حال حاضر ممکن است این تهران باشد که سرنوشت او را تعیین می‌کند.

آتلانتیک نوشت: ایران نقش تعیین‌کننده نهایی برای به شکست کشاندن دستآوردهای ترامپ و آینده سیاسی"جی‌دی ونس" معاون اوست که رهبری مذاکرات [جاری با ایران در اسلام آباد پاکستان] را بر عهده دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.