نتانیاهو‌: به جنگ با ایران ادامه می‌دهیم

عصر ایران شنبه 22 فروردین 1405 - 23:01
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو امروز در پستی در ایکس گفت که این رژیم تحت هدایت او به مقابله با «رژیم تروریستی ایران و نیروهای نیابتی آن» ادامه خواهد داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پیامی به ادامه جنگ با ایران و آنچه نیروهای نیابتی آن خواند، تاکید کرد.

به گزارش فارس؛ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو امروز در پستی در ایکس گفت که این رژیم تحت هدایت او به مقابله با «رژیم تروریستی ایران و نیروهای نیابتی آن» ادامه خواهد داد.

او در ادامه این پیام، رئیس‌جمهور ترکیه را به مماشات با ایران و کشتار شهروندان کرد خود متهم کرد.

پیام نتانیاهو که از سوی دیوان کیفری بین‌المللی به اتهام جنایات جنگی در غزه تحت تعقیب است و مسئول کشتار غیرنظامیان ایرانی است، در روز برگزاری مذاکرات اسلام‌آباد بین تهران و واشنگتن در وقفه دو هفته‌ای جنگ آمریکا و این رژیم علیه ایران منتشر شده است.

آتش‌بسی که پیش‌تر اسرائیل با حملات مرگبار به بیروت و کشتار صدها غیرنظامی لبنانی، آن را نقض کرد.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.