پزشکیان: هر نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل شود دولت پای کار مردم است

صدا و سیما شنبه 22 فروردین 1405 - 20:16
رئیس جمهور در ایکس نوشت: ‏هیأت ایرانی عالی‌رتبه‌ای که در پاکستان حاضر شده، با تمام وجود حافظ منافع ایران است و در همین راستا شجاعانه مذاکره خواهد کرد.

پزشکیان: هر نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل شود دولت پای کار مردم است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهور درفضای مجازی نوشت: ‏هیئت ایرانی عالی رتبه‌ای که در پاکستان حاضر شده با تمام وجود حافظ منافع ایران است و در همین راستا شجاعانه مذاکره خواهد کرد.

پزشکیان بیان کرد: در هر صورت خدمت ما به مردم لحظه‌ای متوقف نمی‌شود و هر نتیجه‌ای از مذاکرات حاصل شود دولت پای کار مردم است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.