انهدام باند سرقت از اماکن خصوصی در سلسله

خبرگزاری مهر شنبه 22 فروردین 1405 - 11:15
خرم‌آباد - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: یک باند سه‌نفره سارقان منازل و اماکن خصوصی در سلسله شناسایی و در عملیاتی مقتدرانه متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان سلسله قرار گرفت و کارآگاهان با انجام تحقیقات تخصصی اعضای این باند را شناسایی کردند.

با هماهنگی قضائی، مأموران پلیس در عملیاتی ضربتی، سه متهم را دستگیر کردند. نتایج تحقیقات پلیس نشان می‌دهد این افراد در ۱۰ فقره سرقت دست داشته‌اند.

مقادیری از اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه این افراد کشف و به مال‌باختگان تحویل شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.