فعالیت ادارات و بانک‌های همدان از ۲۲ فروردین به روال عادی برمی‌گردد

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 09:20
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان از بازگشت فعالیت ادارات، بانک‌ها و بخش‌های اداری دانشگاه‌ها به روال عادی از روز شنبه ۲۲ فروردین خبر داد و جزئیات نحوه حضور کارکنان، دورکاری محدود و وضعیت بخش آموزشی را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، عباس کرکه‌آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان گفت: از روز شنبه ۲۲ فروردین، فعالیت تمامی ادارات دولتی، بانک‌ها و بخش‌های اداری دانشگاه‌های استان به روال عادی بازمی‌گردد و دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند خدمات‌رسانی را با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان انجام دهند.

وی افزود: امکان دورکاری برای حداکثر ۱۰ درصد از کارکنان و با اولویت افراد دارای شرایط خاص از جمله بانوان دارای فرزند زیر ۶ سال، افراد دارای معلولیت، بیماران قلبی یا مبتلایان به بیماری‌های خاص و با تشخیص مدیر دستگاه فراهم است.

کرکه‌آبادی همچنین ساعات کاری ادارات را ۸ تا ۱۴ اعلام کرد و افزود: بانک‌ها نیز طبق دستورالعمل بانک مرکزی و با هماهنگی استانداری، با حضور کامل کارکنان فعالیت خواهند کرد.

طبق این اعلام، بخش غیرآموزشی دانشگاه‌های استان مشابه سایر دستگاه‌های اجرایی به صورت حضوری فعالیت می‌کنند، اما مدارس و بخش آموزشی دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی بر اساس ابلاغ وزارتخانه‌های مربوطه غیرحضوری خواهند بود.

لازم به ذکر است، فعالیت اداری دستگاه‌ها در روز پنج‌شنبه، به‌جز ادارات خدمات‌رسان، طبق روال گذشته به‌صورت دورکار انجام می‌شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.