ثبت طرح دو فوریتی ارتقای امنیت و تسهیل عبور بی‌ضرر از تنگه هرمز

خبرآنلاین شنبه 22 فروردین 1405 - 05:34
یک نماینده مجلس از تدوین و ثبت طرحی برای مدیریت راهبردی تنگه هرمز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی آذری رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی و نماینده قوچان و فاروج در خصوص طرح ارتقای امنیت تنگه هرمز عنوان کرد: پس از تاکید رهبر عالیقدر انقلاب بر مدیریت تنگه هرمز و همچنین مطالبه مردم شریف ایران مقتدر به ویژه مردم فهیم و بصیر شهرستان های قوچان و فاروج با توکل به حق و توسل به اهل بیت علیهم السلام در راستای انجام وظیفه ذاتی بعنوان عضو حقوقدان مجلس شورای اسلامی، قاضی دیوان عالی کشور و عضو حقوقی دیوان محاسبات کشور طرح دو فوریتی، تامین و ارتقای نظم، امنیت و تسهیل عبور بی‌ضرر از دریای سرزمینی ایران در تنگه هرمز را به ثبت رساندم.

به روایت خانه ملت، وی افزود: امیدوارم به لطف حق در ایامی که رزمندگان و سرداران عزیز ما در نبرد، و مردم عزیز در میدان هستند و مجلس هم در کنار ایشان، ما از وظیفه اصلی خود علی‌رغم تراکم کارها غافل نشویم.

آذری در ادامه به آیه ۱۲۶ سوره مبارکه آل‌عمران اشاره کرد که در این آیه شریف آمده است: وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَیٰ لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ ۗ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ «و خداوند آن را (وعده پیروزی و یاری فرشتگان را) جز برای مژده‌ دادن به شما و برای آنکه دل‌هایتان به آن آرام گیرد قرار نداد؛ و هیچ پیروزی و نصرتی نیست مگر از جانب خداوند توانای شکست‌ناپذیر و حکیم.»

۳۱۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.