حضرتی: در میدان دیپلماسی نیز از عزت و حق خود عقب نخواهیم نشست

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 20:54
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه تصمیم‌گیری درباره مذاکره با اتفاق نظر ارکان نظام اتخاذ شده است، گفت: در میدان سیاست و دیپلماسی نیز از عزت و حق خود عقب نخواهیم نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، الیاس حضرتی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در این چهل روز، ایران با خون شهیدان، دولتی که با شجاعت، پای کار مردم بود، سلحشوری نیروهای مسلح و پایداری ایرانیان از هر قوم، هر سلیقه و هر گرایش سیاسی، در داخل و خارج از کشور، اراده خود را بر دشمن تحمیل کرد.

امروز اگر سخن از مذاکره است، این تصمیمی است که با تأیید رهبری عالی‌قدر و اتفاق‌نظر در ارکان اصلی نظام با دست برتر و از موضع قدرت اتخاذ شده است و جایگاه ملتی که ایستاد، مقاومت کرد و پیروز ماند را نمایان می‌کند.

این، صدای یک ایرانِ متحد، سرافراز و استوار است که همان‌گونه که در میدان جنگ عقب ننشست، در میدان سیاست و دیپلماسی نیز از عزت و حق خود عقب نخواهد نشست.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.