واکنش بهادری جهرمی به پایبند نبودن آمریکا و اسرائیل به آتش بس

مشرق نیوز جمعه 21 فروردین 1405 - 19:46

به گزارش مشرق، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت شهید رئیسی در توئیتر نوشت:

پس از تأکید مجدد رهبر معظم انقلاب بر لزوم برقراری آتش‌بس در تمامی محور مقاومت، امروز بار دیگر رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرده و طبق گزارش‌ها ۱۰ نفر از نیروهای حزب‌الله در نبطیه و جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند.

حضور پهپادها در ایران و مواضع کاملاً مغایر با شروط ده‌گانه در ادبیات رئیس‌جمهور و مقامات امریکا هم که مشهود است.

با چنین رفتارهایی، آغاز مذاکره به معنای پذیرش ضمنی عدول از شرایط ۱۰ گانه حتی پیش از آغاز مذاکرات نیست؟ حتی در فرض توافق نیز با چنین رویکردی آیا می‌توان به اجرای سایر تعهدات و عدم نقض آن‌ها اعتماد کرد؟

پاسخ این پیمان شکنی‌ها پیش یا همزمان با هرنوع مذاکره‌ای جدیت در اصول و شروط ۱۰ گانه را نمایش خواهد داد.

واکنش بهادری جهرمی به پایبند نبودن آمریکا و اسرائیل به آتش بس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.