سفیر آمریکا در اسرائیل پس از آتش‌بس از پناهگاه خود خارج شد؛ شش هفته را با دو سگ در یک اتاق گذراندم + عکس

همشهری آنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 19:21
مایک هاکبی، سفیر آمریکا در اراضی اشغالی ضمن شکایت از شرایط دشوار خود طی جنگ این کشور و رژیم صهیونیستی با ایران گفت که شش هفته را با دو سگ در یک اتاق گذرانده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که «پس از شش هفته زندگی در مرکز فرماندهی در یک اتاق با دو سگ، خوابیدن روی تخت‌های تاشو، استفاده از مایکروویو و به کم‌تحرکی، با شروع آتش‌بس به اقامتگاه‌ رسمی برمی‌گردیم. یک تخت واقعی! سفیر بودن سرشار از تجمل و ماجراجویی است!»

هاکبی عکسی از دو سگ را که در کنار یکدیگر روی یک تخت تاشو خوابیده بودند، به پست خود پیوست کرد.

سفیر آمریکا در اسرائیل پس از آتش‌بس از پناهگاه خود خارج شد؛ شش هفته را با دو سگ در یک اتاق گذراندم + عکس


آتش‌بس میان ایران و آمریکا و رژیم صهیونیستی در حالی است که کشورمان هرگونه توقف جنگ را مشروط به پایان یافتن حملات صهیونیست‌ها علیه لبنان کرده است.
معاون اول رئیس‌جمهور آمریکا به منظور شرکت در مذاکرات با ایران راهی اسلام‌آباد شد و براساس اعلام منابع ایرانی با توجه به عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی از حمله به بیروت، احتمال سفر هیأت ایرانی به پاکستان تقویت شده است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.