دشمنان و امید به ۲ توطئه بزرگ در آتش بس

الف جمعه 21 فروردین 1405 - 12:33

مدت زمان زیادی از حصول توافق آتش بس دو هفته ای میان ایران و آمریکا با میانجی گری پاکستان نمی گذرد. ترامپ به صراحت طرح ۱۰ ماده ای ایران را زیربنایی برای برقراری صلح و مذاکره دانسته است. این در حالی است که پیشتر طرح ۱۵ ماده ای وی از سوی کشورمان قویا رد شده بود. بر پایه گزارش های رسمی دو طرف مذاکرات خود را در اسلام آباد جهت دستیابی به آتش بس دائمی ادامه خواهند داد. 

در روزهای آتی باید در مورد دو توطئه بزرگ دشمنان آمادگی کامل داشت. 

اول اینکه آتش بس باید در کل منطقه برقرار شود. حتی نخست وزیر پاکستان هم تایید کرده که در لبنان هم باید شاهد آتش بس باشیم. این در حالی است که اشغالگران اسراییلی به این مسأله پایبند نیستند. از این رو با همان قدرت زمان جنگ باید با اسراییل مقابله شود. نباید معادله قبل از جنگ جاری که در قالب آن اسراییل هر زمان می خواست به لبنان حمله می کرد برقرار باشد. جنس تقابل جبهه مقاومت در جنگ رمضان با اسراییل و آمریکا متفاوت بود و ترتیبات پس از جنگ هم باید متفاوت باشد تا دستاوردهای ایران و اضلاع مختلف محور مقاومت تثبیت شود. 

نکته دوم اینکه دشمن به اشکال مختلف در دو هفته آتی سعی خواهد کرد تا در ایران ایجاد تفرقه و شکاف کند. باید نسبت به این موضوع کاملا هوشیار بود. به طور خاص همه باید به مسوولان ارشد کشورمان اعتماد کنیم و البته که این تصور را نداشته باشیم که جنگ به طور کامل پایان یافته است. آتش بس کنونی و آغاز مذاکرات در حقیقت تداوم جنگ به شیوه ای دیگر است. از این رو باید هوشیار بود و توطئه های آتی دشمن را خنثی کرد. نباید اجازه داد آنچه که دشمن با جنگ نتوانسته به دست بیاورد با توطئه و فریب به دست آورد. 

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.