حسین یکتا: آتش‌بس به معنی آتش‌بس نیست؛ جنگ برقرار است/ یقه مذاکره‌کننده‌ها به دست ملت ایران است/ قالیباف اعلام کرد با توجه به سه‌بندی که نقض شده ...

خبرآنلاین جمعه 21 فروردین 1405 - 08:57
حسین یکتا گفت: این چند برابر شدن حضور مردم در صحنه و در میدان پیامی به فرمانده‌ها داشت که ما پا به پایتان هستیم و پیامی به هم به آن‌هایی داشت اگر صحبتی، جلسه‌ای، مذاکره‌ای دارند، نباید کوتاه بیایند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حسین یکتا، فعال فرهنگی و راوی دفاع مقدس، در گفت و گویی تلویزیونی بیان کرد: من خدمت مردم عزیز عرض کنم: تا الان پرچم بالاست. تا الان پرچم بالاست و جنگ ادامه دارد. آتش‌بس به معنی آتش‌بس نیست. همین‌طور که چند ساعت قبل تقریباً، سید مجید موسوی فرمانده هوافضا به خاطر این مظلومیت مردم لبنان و انتقام خون شهدای لبنان — که جزو بایدهای ما بود و باید مردم لبنان و سرزمین لبنان زیر آتش نباشند — گفت در حال تهیه و آماده شدن برای ضربه‌ای سهمگین به رژیم صهیونیستی هستیم.

وی ادامه داد: پس جنگ برقرار است. آقای قالیباف هم اعلام کرد با توجه به سه‌بندی از این مطلب ما که بالاخره نقض شده، نه مذاکره‌ای و نه آتش‌بسی در کار است. این چند برابر شدن حضور مردم در صحنه و در میدان پیامی به فرمانده‌ها داشت که ما پا به پایتان هستیم و پیامی به هم به آن‌هایی داشت اگر صحبتی، جلسه‌ای، مذاکره‌ای دارند، نباید کوتاه بیایند.

وی افزود: و اگر برگردند، از آن‌ها مطالبه می‌کنند که چه شد و چه کردید. و بدانند که یقه مذاکره‌کننده‌ها به دست ملت ایران است؛ ملتی که آقا فرمود و آقای شهید فرمود مبعوث شدند و کار را تمام می‌کنند.

29215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.