کره جنوبی فرستاده ویژه به ایران اعزام می‌کند

خبرگزاری مهر جمعه 21 فروردین 1405 - 06:26
وزارت امور خارجه کره جنوبی روز پنجشنبه اعلام کرد که این کشور یک فرستاده ویژه به ایران اعزام خواهد کرد تا وضعیت خاورمیانه را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری کره جنوبی (یونهاب)، سئول گفته این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که گزارش‌های متناقضی از سوی ایالات متحده و ایران درباره وضعیت بازگشایی تنگه هرمز همچنان منتشر می‌شود.

تصمیم به اعزام این فرستاده در جریان تماس تلفنی میان «چو هیون»، وزیر امور خارجه کره جنوبی و «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه ایران گرفته شده است..

بر اساس اعلام وزارت خارجه کره، از زمان آغاز جنگ در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) و بسته شدن این مسیر حیاتی دریایی توسط ایران، مجموعاً ۲۶ فروند کشتی مرتبط با شرکت‌های کره‌ای در تنگه هرمز گرفتار شده اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.