وزیر دفاع پاکستان جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان را محکوم کرد 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 22:20
 وزیر دفاع پاکستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک منبع شر و نفرین برای بشریت است، جنایات اخیر این رژیم در لبنان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: (رژیم) اسرائیل منبع شر و نفرینی برای بشریت است، در بحبوحه مذاکرات صلح در اسلام‌آباد، نسل کشی در لبنان در حال انجام است.

وی افزود: شهروندان بی گناه به دست اسرائیل کشته می شوند، ابتدا غزه، سپس ایران و اکنون لبنان، خونریزی‌ها همچنان ادامه دارد.

وزیر دفاع پاکستان گفت: من امیدوارم و دعا می‌کنم افرادی که این غده سرطانی را در سرزمین فلسطین ایجاد کردند تا از شر یهودیان اروپایی خلاص شوند، در جهنم بسوزند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.