جلسه نمایندگان تهران درباره آتش بس

مشرق نیوز پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 18:13
محمودی گفت که در جلسه مجمع نمایندگان تهران بیانیه شورای عالی امنیت ملی در اعلام آتش بس بررسی شد.

به گزارش مشرق، سید مرتضی محمودی سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی درباره نشست فوق‌العاده این مجمع گفت: این نشست پیرامون بیانیه شورای عالی امنیت ملی کشور در اعلام آتش بس موقت برگزار شد.

وی ادامه داد: در ادامه نشست، نمایندگان نقطه نظرات خود را در خصوص بیانیه شعام ارائه کرده و بندهای این بیانیه را در مورد نحوه مذاکرات، تیم مذاکره کننده و تحقق شروط 10 گانه مورد بررسی قرار دادند.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: در جمع بندی نهایی مقرر شد که باید تابع نظرات مقام معظم رهبری بوده، به مسئولان اعتماد داشته باشیم و این رویکرد را نیز به مردم منتقل کنیم.

محمودی بیان کرد: مردم همچنان باید حافظ میادین و خیابان ها باشند چراکه این آتش بس به معنای خاتمه جنگ با دشمن نیست و باتوجه به سابقه دشمن این امکان وجود دارد که مجدد جنگ شروع شود.

وی ادامه داد: لازم است هشیاری‌های لازم توسط نیروهای مسلح و مردم صورت گرفته و دست روی ماشه باشد و میادین و خیابان ها همچنان مملو از جمعیت باشد چراکه امکان توطئه دشمن وجود دارد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس بیان کرد: تبعیت از فرامین رهبر انقلاب، پیگیری تحقق شروط ایران و حمایت کامل از مسئولان کشور در مذاکرات باید توسط نمایندگان مجلس صورت گیرد و این رویکرد به مردم نیز منتقل شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.