آغاز بازسازی پل ریلی تخریب شده در حملات آمریکا - اسرائیل در قم

عصر ایران پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 17:11
تیم‌های تخصصی راه‌آهن بلافاصله پس از ارزیابی اولیه و ایمن‌سازی محدوده، اجرای مراحل آواربرداری، جانمایی تجهیزات سنگین، و آماده‌سازی بستر برای نصب سازه‌های موقت و دائمی را شروع کرده‌اند.
مدیرکل راه‌آهن قم گفت: بازسازی پل ریلی در جنوب قم که بر اثر حملات آمریکایی-صهیونی تخریب شده، آغاز شد.
 
به گزارش تسنیم، مجید ارجونی، مدیرکل راه‌آهن قم در گفت‌وگوی تلویزیونی گفت: عملیات بازسازی پل ریلی واقع در کیلومتر 222 محور جنوب که بر اثر حملات جنگنده های دشمن صهیونیستی و آمریکایی مورد اصابت و تخریب واقع شد، با بسیج نیروهای فنی و عمرانی و به‌صورت جهادی آغاز شده‌است.
 
وی اظهار کرد: این پل 50 متری دارای هفت دهانه بوده که سه دهانه آن در پی حملات هوایی جنگنده های رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا دچار تخریب کامل شده است.
 
مدیرکل راه‌آهن قم گفت: تیم‌های تخصصی راه‌آهن بلافاصله پس از ارزیابی اولیه و ایمن‌سازی محدوده، اجرای مراحل آواربرداری، جانمایی تجهیزات سنگین، و آماده‌سازی بستر برای نصب سازه‌های موقت و دائمی را شروع کرده‌اند.
 
ارجونی افزود: هدف مجموعه آن است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تردد ایمن قطارها در این محور برقرار شود.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.