ترامپ دوباره ایران را به حمله نظامی تهدید کرد

خبرآنلاین پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:50
ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: اگر توافق با ایران اجرا نشود و اگر به هر دلیلی چنین نشود که بسیار بعید است، آنگاه تیراندازی آغاز می‌شود، بزرگ‌تر، بهتر و قدرتمندتر از هر آنچه تا به حال کسی دیده است.

به گزارش خبرآنلاین، ترامپ علی رغم آتش‌بس، دوباره ایران را به حمله نظامی تهدید کرد.

به گزارش جماران، دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال نوشت: تا زمانی‌که توافق واقعی به طور کامل اجرا شود، تمام کشتی‌ها، هواگردها و پرسنل نظامی آمریکا، همراه با مهمات، تسلیحات و هر چیز دیگری که برای اجرای مرگبار و نابودی کامل دشمنی که پیش‌تر به طرز قابل ملاحظه‌ای تضعیف شده، مناسب و ضروری باشد، در داخل و اطراف ایران در جای خود باقی خواهند ماند.

رئیس جمهور آمریکا افزود: اگر توافق با ایران اجرا نشود و اگر به هر دلیلی چنین نشود که بسیار بعید است، آنگاه تیراندازی آغاز می‌شود، بزرگ‌تر، بهتر و قدرتمندتر از هر آنچه تا به حال کسی دیده است.

وی مدعی شد: مدت‌ها پیش توافق حاصل شد و برخلاف همه شعارهای دروغین خلاف آنها، نه سلاح‌ هسته‌ای خواهند داشت و تنگه هرمز باز و امن خواهد بود. هر کسی خلاف این حرف بزند دروغگو است.

ترامپ افزود: در حال حاضر ارتش ما هم در حال آماده‌سازی است، هم استراحت می‌کند، اما حقیقت این است که منتظر فتح نظامی بعدی است. آمریکا دوباره قدرتمند شده است.

310310

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.