رژیم صهیونی برای برهم زدن آتش بس هر توطئه‌ای انجام می دهد

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 13:44
سیاستمدار حزب مسلم لیگ نواز پاکستان گفت: رژیم صهیونیستی هرگز این توافق را نمی‌پذیرد و برای برهم زدن آن هرگونه توطئه‌ای را انجام خواهد داد.

رژیم صهیونی برای برهم زدن آتش بس هر توطئه‌ای انجام  می دهد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، «خواجه سعد رفیق» سیاستمدار برجسته و عضو ارشد حزب مسلم لیگ نواز پاکستان، در پیامی نوشت: بمباران‌های وحشیانه اسرائیل در لبنان، به ویژه علیه حزب‌الله و مناطق شهری با هدف تخریب آتش‌بس انجام می‌شود.

وی افزود: اظهارات کاخ سفید مبنی بر اینکه لبنان بخشی از آتش‌بس ایران و آمریکا نیست، با واقعیات میدانی در تضاد است و پیش از آغاز مذاکرات، فضا را تخریب می‌کند.

خواجه سعد رفیق تصریح کرد: همه جهان می‌داند حزب‌الله بازوی مقاومت ایران است و ایران هرگز آنها را تنها نخواهد گذاشت.

او پرسید آیا آمریکا می‌تواند متحد نزدیک خود، یعنی اسرائیل، را تنها بگذارد؟ اگر آمریکا حق حمایت از اسرائیل را دارد، چرا ایران حق حمایت از بازوی نظامی خود را نداشته باشد؟

وی هشدار داد که در صورت ادامه حملات اسرائیل، روند آتش‌بس و مذاکرات صلح به خطر خواهد افتاد و هیچ کشوری از جمله آمریکا، حق ندارد با منافع منطقه و آینده میلیون‌ها انسان بازی کند.

خواجه سعد رفیق در پایان تاکید کرد که برای برقراری صلح پایدار، رژیم صهیونیستی باید حملات خود علیه ایران، غزه و حامیان فلسطین را متوقف کند و مسئولیت مهار اسرائیل بر عهده حامیان آن به ویژه آمریکا است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.