جی.دی. ونس ادعاهایی را درباره پیشنهاد 10 ماده ای ایران برای مذاکره با آمریکا مطرح کرد.
به نقل از عصرایران، جی.دی. ونس، معاون ترامپ در سخنانی با اشاره به طرح صلح ایران گفت: ایران یک پیشنهاد ده ماده ای اول داشت که توسط چت جی پی تی نوشته شده بود بلافاصله آن را به سطل آشغال انداختیم.
وی افزود: یک پیشنهاد 10 مادهای دوم وجود داشت که بسیار منطقیتر بود. این پیشنهاد بر اساس برخی گفتگوها بین ما و پاکستانیها بود. این همان پیشنهادی است که رئیس جمهور به آن اشاره میکرد و تا دیروز صحت داشت. صادقانه بگویم، من یک پیشنهاد ده مادهای سوم دیدهام که حتی از پیشنهاد اول که در کانالهای مختلف رسانههای اجتماعی پخش شده، حداکثریتر است.
منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.