دشمن وادار به پذیرفتن آتش‌بس با شروط ایران شد

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 11:18
سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برقراری آتش‌بس موقت با توجه به ضربات وارده به دشمن، پیروزی برای ملت ایران است.

دشمن وادار به پذیرفتن آتش‌بس با شروط ایران شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر «محمد اکرمی‌نیا» در شبکه خبر اظهار داشت: برقراری آتش‌بس موقت با توجه به ضربات وارده به دشمن، پیروزی برای ملت ایران است.

سخنگوی ارتش تاکید کرد که در این جنگ چهل روزه، دشمن به هیچ‌یک از اهداف خود از جمله براندازی نظام و تجزیه ایران نرسیده است.

وی همچنین به موفقیت‌های ارتش در ساقط‌کردن حداقل یک نمونه از هر جنگنده دشمن اشاره کرد و افزود: جنگ چهل روزه آثار و برکات زیادی برای ملت ایران داشت و نقاط ضعف دشمن برای ما آشکار شد.

سخنگوی ارتش در ادامه به معرفی پهپاد «آرش ۲» پرداخت و گفت که این پهپاد دارای برد دو هزار کیلومتر است و به‌صورت نقطه‌زن عمل می‌کند.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا همچنین اعلام کرد که با ورود به موقع نیرو‌های مسلح، عملیات دشمن در جنوب اصفهان شکست خورد.

سخنگوی ارتش در خصوص شرایط آتش‌بس نیز بیان کرد: در شرایط آتش‌بس هیچ اعتمادی به دشمن نداریم.

وی تاکید کرد که آمریکایی‌ها به ویژه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده، ثابت کرده‌اند که قابل اعتماد نیستند و ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است تا در صورت لزوم، امنیت ملت را حفظ کند.

امیر سرتیپ اکرمی‌نیا خاطرنشان کرد که اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، ارتش برای جنگ آماده است و جنگ را به گونه‌ای مدیریت خواهند کرد که بتوانند به وظایف خود ادامه دهند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.