اندیشکده پاکستانی: امارات با آتش بازی می‌کند

صدا و سیما پنج شنبه 20 فروردین 1405 - 10:22
«مجمع استراتژیک پاکستان» در واکنش به تحولات اخیر منطقه، نسبت به هرگونه تشدید تنش از سوی امارات متحده عربی علیه ایران هشدار داد و خواستار پایبندی به آتش‌بس شد.

اندیشکده پاکستانی: امارات با آتش بازی می‌کند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، این اندیشکده در پیامی اعلام کرد: امارات در حال «بازی با آتش» است و باید به آتش‌بس احترام بگذارد.

در این پیام آمده است: در صورت بروز درگیری امارات به هیچ عنوان توان تحمل واکنش ایران را نخواهد داشت.

در این تحلیل تأکید شده است که امارات به هیچ وجه قادر نیست به‌تنهایی در برابر ایران وارد تقابل شود و آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند، ابوظبی نیز چنین توانی نخواهد داشت.

این اندیشکده پاکستانی با اشاره به شرایط حساس منطقه، بر ضرورت خویشتنداری بازیگران منطقه‌ای و پرهیز از اقدامات تنش زا تأکید کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.