ایران در حال بررسی پاسخ به تجاوزات اسرائیل به لبنان

تابناک چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:56
یک منبع آگاه افزود: ایران در صورت ادامه نقض آتش‌بس توسط اسرائیل در تدوام حمله به لبنان، از توافق خارج می‌شود. ایران در حال بررسی احتمال خروج از توافق آتش بس با ادامه نقض آن توسط رژیم صهیونستی در حمله به لبنان است. 

 

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم یک منبع آگاه افزود: ایران در صورت ادامه نقض آتش‌بس توسط اسرائیل در تدوام حمله به لبنان، از توافق خارج می‌شود. ایران در حال بررسی احتمال خروج از توافق آتش بس با ادامه نقض آن توسط رژیم صهیونستی در حمله به لبنان است. 

 این منبع آگاه تصریح کرد: توقف جنگ در همه جبهه ها از جمله علیه مقاومت اسلامی قهرمان لبنان، در طرح آتش بس دو هفته ای مورد پذیرش آمریکا بوده، ولی رژیم صهیونیستی از صبح امروز در نقض آشکار آتش بس، حملات ‌وحشیانه‌ای را علیه لبنان انجام داده است.

 به گفته این مقام آگاه، همزمان با بررسی خروج احتمالی ایران از طرح آتش بس، نیروهای مسلح کشورمان در حال تعیین اهداف برای پاسخگویی به تجاوزات امروز رژیم صهیونیستی به لبنان هستند.

 وی تاکید کرد: اگر آمریکا نمی‌‌تواند سگ هارش‌ را در منطقه مهار کند، ایران به او استثنائاً در این زمینه کمک می‌کند! آنهم با زور.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.