با اجازه ایران اولین کشتی ها از تنگه هرمز عبور کردند

خبرآنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 17:07
سامانه داده های ردیابی کشتی اعلام کرد که با مجوز ایران نخستین سری از کشتی ها از تنگه هرمز عبور کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرین ترافیک، سامانه ردیابی کشتی ها بعد از ظهر چهارشنبه اعلام کرد که سری اول کشتیها بلافاصله پس از اعلام آتش‌بس و با اجازه ایران از تنگه هرمز عبور کرده است.

بنابر روایت تسنیم، بر اساس این گزارش، کشتی با با پرچم یونان ساعت ۸:۴۴ به وقت گرینویچ از تنگه عبور کرده و وارد دریای عمان شده است.

کشتی با پرچم لیبریا که از بندر عباس ایران حرکت کرده بود نیز  ساعت ۰۶:۵۹ به وقت گرینویچ از تنگه عبور کرده است.

مرین ترفیک اعلام کرد که عبور این کشتی‌ها با هماهنگی نیروهای مسلح ایران انجام شده است.

۲۱۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.