فعالیت دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی با صد درصد کارکنان از روز شنبه

خبرگزاری مهر چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 14:31
تبریز- معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان را از روز شنبه ۲۲ فروردین ماه تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در اطلاعیه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی آذربایجان شرقی آمده است:

ضمن عرض تسلیت و تعزیت شهادت قائد امت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (قدس سره) و شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی سوم و تبریک پیروزی شکوهمند کشور عزیزمان بر علیه تجاوز آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی؛ به استناد تصمیمات متخذه در جلسه شورای راهبری تحول اداری استان و پیرو نامه شماره ۲۴۳۸ - ۱۴۰۵ تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۱۱، نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی، بانک‌ها و بیمه ها از روز شنبه تاریخ ۱۴۰۵/۰۱/۲۲ تا اطلاع ثانوی در راستای ارایه خدمات مطلوب به شهروندان عزیز به شرح زیر خواهد بود:

۱- ساعت فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۸:۰۰ لغایت ۱۴:۰۰ اعلام می‌شود.

۲- صددرصد کارکنان دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌ها به صورت حضوری ایفای وظیفه خواهند نمود.

۳- نحوه فعالیت مراکز آموزشی و دانشگاهی تابع بخشنامه‌های ابلاغی دستگاه‌های متبوعه خود خواهند بود.

۴- دورکاری روزهای پنجشنبه باستناد بخشنامه شماره ۱۶۷۷۵۶ - ۱۴۰۴ تاریخ ۱۴۰۴/۰۷/۰۲ کماکان تا اطلاع ثانوی معتبر می‌باشد.

شایان ذکر است دستگاههای خدمات‌رسان، نیروهای امدادی و عملیاتی، مراکز بهداشتی و درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی، شهرداریها و دهیاریها از شمول بند ۴ این بخشنامه مستثنی می‌باشند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.