سلاح جدید ایران چیست؟ + ویدئو | آمریکا و اسرائیل به ایران سلاحی دادند که هیچوقت نداشت

همشهری آنلاین چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 09:17
فرید زکریا تحلیلگر شناخته‌شده سی‌ان‌ان درباره آتش بس در پخش زنده این شبکه صحبت کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، فرید زکریا گفت: ایران حالا یک سلاح به نام تنگه هرمز دارد. آمریکا و اسرائیل به ایران سلاحی را دادند که هیچوقت نداشت.

نام «سلاح هسته‌ای» جدید ایران چیست؟ | ویدئو | اظهارنظر روس ها درباره این سلاح

احدی از مقامات ایران به ترامپ و آمریکا اعتماد ندارند + ویدئو | نیروهای مسلح دست روی ماشه اند

مایه حیرت است که به اینجا رسیده‌ایم ... + ویدئو | واکنش کریس مورفی به آتش بس

وی گفت: این مسئله باعث شد که مسئله هسته ای حتی در ده شرط هم نباشد.

حالا کنترل تنگه هرمز جریان های درآمدی جدید بسیار زیادی را برای ایران بدست می آورد و زرادخانه هسته ای هم هست و این یک نتیجه عجیب است.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.