سکوت نهاد‌های بین‌المللی، همدستی با متجاوز است

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 03:33
رئیس مرکز امور بین‌الملل و معاهده‌های سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن انتقاد از نحوه برخورد نهاد‌های بین‌المللی با پیامدهای زیست‌محیطی حمله به نیروگاه‌های هسته‌ای ایران، گفت: سکوت این نهاد‌ها، همدستی با متجاوز است.

سکوت نهاد‌های بین المللی، همدستی با متجاوز است
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آرمان خورسند اظهار داشت: با توجه به نزدیکی نیروگاه اتمی بوشهر به خلیج فارس و دریای عمان، اگر موادی از این نیروگاه در این دو پهنه آبی منتشر شود، کشور‌های جنوبی آن بسیار تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

وی گفت: آب‌شیرین‌کن‌ها بخش مهمی از منابع آبی این کشور‌ها را تشکیل می‌دهد و نشت هر نوع مواد هسته‌ای به آب به منزله لزوم تخلیه این کشورها است. از سوی دیگر، محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان به‌صورت جدی آسیب می‌بیند.

خورسند تصریح کرد: نامه خانم شینا انصاری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، خطاب به مسئولان برنامه محیط زیست سازمان ملل، همه معاهده‌های بین‌المللی و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی‌، ارسال شده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.