واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حمله رژیم صهیونیستی به کنیسه یهودیان

صدا و سیما چهارشنبه 19 فروردین 1405 - 00:02
بقایی گفت: حمله به کنیسه همچون حمله به مسجد و کلیسا، جنایتی شنیع است که وجود، هویت و تمدن ایرانی را هدف گرفته است.

واکنش سخنگوی وزارت خارجه به حمله رژیم صهیونیستی به کنیسه یهودیان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به کنیسه یهودیان در تهران در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: صبح امروز کنیسه رفیع‌نیا در قلب تهران، مورد هجوم رژیمی قرار گرفت که به غلط خود را نماینده یهودیان معرفی می‌کند؛ این کنیسه ۷۰ ساله تخریب شد و طومار‌های تورات مورد بی‌حرمتی قرار گرفت.  آقای بقایی افزود: همانطور که همایون سامه‌یح، نماینده جامعه یهودیان ایران در مجلس، توضیح داد، این جنایت تنفرانگیز در دوره عید فصح یهودیان ارتکاب یافت. سخنگوی وزارت خارجه یادآور شد: حمله به کنیسه یهودیان ایران، همچون حمله به مسجد، کلیسا، مدرسه، بیمارستان، مناطق مسکونی و زیرساخت‌های صنعتی و تولیدی در ایران، جنایتی شنیع است که وجود، هویت و تمدن ایرانی را هدف گرفته است. ایران، با همهٔ ادیان و اقوامش، همچون مشتی واحد دربرابر تجاوز سبعانه آمریکایی-اسرائیلی ایستاده است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.