درخواست پاکستان: آتش بس برای 2 هفته / بازگشایی تنگه هرمز برای 2 هفته / تمدید مهلت ترامپ برای 2 هفته

عصر ایران سه شنبه 18 فروردین 1405 - 23:26
نخست وزیر پاکستان: با کمال صداقت، از برادران ایران درخواست می‌کنم به عنوان یک اقدام حسن نیت تنگه هرمز را به مدت دو هفته بازگشایی کند.

نخست وزیر پاکستان برای جلوگیری از افزایش تنش ها در منطقه، سه درخواست مطرح کرد.

به گزارش عصرایران، نخست وزیر پاکستان از ایران خواست به عنوان نشانه حسن نیت، تنگه هرمز را به مدت 2 هفته بازگشایی کند.

وی همچنین از ترامپ خواست مهلت دیپلماسی را به مدت 2 هفته تمدید کند.

 

او از همه طرف های درگیر خواست به مدت 2 هفته آتش بس اعلام کنند.

متن توییت نخست وزیر پاکستان (شهباز شریف) این گونه است: 

تلاش‌های دیپلماتیک برای حل و فصل مسالمت‌آمیز جنگ جاری در خاورمیانه با قدرت، صلابت و پایداری در حال پیشرفت است. پتانسیلی که می‌تواند در آینده نزدیک به نتایج اساسی منجر شود.

 برای اینکه دیپلماسی امکان‌پذیر شود؛ برای اینکه روند آن طی شود، من صمیمانه از رئیس جمهور ترامپ درخواست می‌کنم که [این مهلت] را برای 2 هفته تمدید کند.

 پاکستان، با کمال صداقت، از برادران ایران درخواست می‌کند به عنوان یک اقدام حسن نیت تنگه هرمز را به مدت دو هفته بازگشایی کند.

 ما همچنین از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم برای امکان دستیابی به دیپلماسی آتش‌بس در همه جا به مدت دو هفته اعلام کنند.

پایان قطعی جنگ، به نفع صلح بلندمدت و ثبات در منطقه است.

نخست وزیر پاکستان در این توییت، این مقامات را نیز تگ کرد:3 درخواست پاکستان: آتش بس برای 2 هفته / بازگشایی تنگه هرمز برای 2 هفته / تمدید مهلت ترامپ برای 2 هفته

 

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.