اعتراض حامیان ایران در لندن؛ خشم علیه جنایات آمریکا و اسرائیل

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 22:58
صدها نفر از فعالان مدنی، گروه‌های ضدجنگ و شهروندان انگلیسی با حضور در مقابل دفتر نخست‌وزیری بریتانیا در لندن، اعتراض خود را نسبت به جنایات رژیم اسرائیل و آمریکا علیه ایران، اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراضی، با حمل پرچم ایران و پلاکاردهایی با شعارهایی چون «بمباران را متوقف کنید» و «دست از ایران بکشید»، سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و اسرائیل را محکوم کردند.

همچنین تصاویری از قربانیان حادثه دبستان «شجره طیبه» میناب در دست معترضان بود که حملات ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران را مصداق جنایت علیه بشریت دانسته و خواستار توقف ماجراجویی‌های نظامی در منطقه شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.