زخمی شدن ۳۶ نظامی در نبرد با رزمندگان حزب الله

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:35
ارتش رژیم صهیونیستی با وجود سانسور شدید اخبار مربوط به تلفات این رژیم، به زخمی شدن ۳۶ نظامی خود طی دو روز گذشته در نبرد لبنان اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، ارتش رژیم صهیونیستی با وجود سانسور شدید اخبار مربوط به تلفات این رژیم، به زخمی شدن ۳۶ نظامی خود طی دو روز گذشته در نبرد لبنان اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که طی دو روز گذشته در نبردهای لبنان، ۳۶ نظامی زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد: از آغاز جنگ در لبنان (دوم مارس مصادف با ۱۱ اسفند ۱۴۰۴) تاکنون ۴۱۱ نظامی زخمی شده‌اند که حال ۲۷ نفر از آن‌ها وخیم و سطح جراحت ۶۰ نفر نیز متوسط است.

این در حالی است که ساعاتی قبل منابع لبنانی از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با اشغالگران خبر دادند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.