واکنش انجمن یهودیان آلمان به تجاوز علیه کنیسه‌ای در تهران

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 18:17
انجمن یهودیان آلمان به تجاوز آمریکایی-صهیونیستی علیه کنیسه‌ای در تهران اعتراض کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یک انجمن یهودیان در آلمان به تجاوز امروز سه شنبه آمریکایی-صهیونیستی به کنیسه در تهران به شدت اعتراض کرد.

انجمن آلمانی موسوم به «صدای یهودیان برای صلح عادلانه در خاورمیانه (غرب آسیا)» با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس نوشت: اکنون یک کنیسه در تهران در یک حمله به‌شدت آسیب دیده است.

انجمن یهودیان مذکور واقع در آلمان در این خصوص اضافه کرد: آیا شورای مرکزی یهودیان در آلمان این مورد را نیز محکوم خواهد کرد؟

امروز در ادامه حملات آمریکایی اسرائیلی به کشورمان کنیسه یهودیان در تهران مورد حمله قرار گرفت.

پیرحسین کولیوند در محل حمله دشمنان گفت: حمله به مناطق مسکونی و کنیسه یهودیان سند جنایت صهیونیستی آمریکایی است

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: یکی دیگر از جنایات رژیم صهیونی_آمریکایی حمله به مناطق مسکونی و کنیسه تاریخی است که مورد هدف قرار گرفته و مطابق کنوانسیون‌های ژنو باید پیگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.