سازمان جهانی بهداشت تجاوز به زیرساخت‌های درمانی ایران را تأیید کرد

خبرگزاری مهر سه شنبه 18 فروردین 1405 - 17:42
مدیرکل سازمان جهانی بهداشت تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به زیرساخت‌های درمانی ایران را تأیید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دویچه وله، پس از تأیید تجاوز آمریکایی- صهیونیستی به تأسیسات «توفیق دارو» که برای تولید داروهای درمان سرطان استفاده می‌شد از سوی سازمان جهانی بهداشت، اکنون این نهاد بین المللی حملات هوایی به کارخانه‌ های داروسازی و مراکز درمانی ایران را تأیید کرد.

تدروس آدهانوم مدیرکل سازمان جهانی بهداشت در این خصوص اعلام کرد: بمب‌ ها همچنین به مؤسسه پاستور ایران، یک بیمارستان روانپزشکی و بیمارستانی دیگر در حومه تهران آسیب زده است.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت سپس اضافه کرد که این نهاد بیش از ۲۰ حمله به سیستم بهداشت و درمان ایران را تایید کرده که دست‌ کم ۹ کشته به دنبال داشته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.