واکنش سفیر ایران به حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به کنیسه‌ای در تهران

مشرق نیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 17:08
سفیر ایران در آلمان نوشت: وقتی جنگ‌طلبان به کنیسه هم رحم نمی‌کنند، یعنی خشونت سازمان‌یافته هیچ خط‌قرمزی ندارد.

به گزارش مشرق، مجید نیلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان در واکنش به حمله دشمن آمریکایی-صهیونی به کنیسه‌ای در تهران نوشت:‏ جامعه یهودیان ایران، یکی از کهن‌ترین جوامع یهودی جهان است؛ مردمی که قرن‌ها در کنار دیگر ادیان ابراهیمی، در صلح و احترام زیسته‌اند و در دفاع از خاک ⁧ ایران⁩، هم‌دوش دیگر ⁧ ایرانیان⁩ ایستاده‌اند.

‏وی افزود: ایران همواره پناهگاه یهودیان بوده؛ از جمله برخی از آنها که در جنگ جهانی دوم از اروپا بویژه از لهستان رانده شدند. ‏آیا می‌دانید در حملات هوایی دیشب رژیم اسرائیل و آمریکا، کنیسه همین جامعه، در تهران هدف قرار گرفت و ویران شد؟

نیلی تاکید کرد:‏ وقتی جنگ‌طلبان به کنیسه هم رحم نمی‌کنند، یعنی خشونت سازمان‌یافته رژیم اسرائیل و آمریکا هیچ خط‌قرمزی نمی شناسد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.