سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: دشمن توان اشغال جزیره خارک را ندارد/ آمریکا مطمئن باشد خارک تسلیم نمی شود

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 16:38
رضایی در گفت‌وگو با ایلنا: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها مطمئن باشند که خارک تسلیم نخواهد شد و آن‌ها در صورتی که حماقت کنند و حمله کنند با شکست بزرگی رو به ‌رو خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، درباره ادعاهایی که از سوی دشمنان برای تصرف جزیره خارک مطرح می‌شود،  گفت: دشمن توان اشغال جزیره خارک را ندارد.

به روایت ایلنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد: جزیره خارک جزیره مقاومت ایران است؛ به تعداد روزهای جنگ تحمیلی ۸ ساله بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ بار این جزیره مورد حملات هوایی دشمن قرار گرفت اما هیچ‌گاه تسلیم نشد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مطمئن باشند که خارک تسلیم نخواهد شد و آن‌ها در صورتی که حماقت کرده و به خارک حمله کنند با شکست بزرگی رو به ‌رو خواهند شد.

رضایی یادآور شد: در آخرین سفری که حدود ۱۰ روز قبل به جزیره خارک داشتم، روحیه مجاهد کارکنان صنعت نفت در جزیره بسیار خوب بود و پای کار بودند و صادرات نفت هم به صورت روان در جریان بود و مشکل خاصی نداشت.

وی گفت: مردم خارک به مقاومت عادت دارند و مقاومت در فرهنگ مردم این جزیره وجود دارد و قطعا مقابل دشمن متحد هستند.

بر اساس این گزارش جزیره خارک بعداز ظهر امروز برای چندمین بار از سوی دشمن آمریکایی-صهیونی مورد تجاوز قرار گرفت اما هنوز از جزئیات و میزان خسارت اطلاع موثقی حاصل نشده است.

۲۹۲۱۱

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.