سرپرست سازمان مجری :سه پروژه بیمارستانی تالش، لنگرود و رشت آماده بهره برداری هستند

خبرآنلاین سه شنبه 18 فروردین 1405 - 13:42
نوذرپور با اشاره به سه پروژه بیمارستانی در استان گیلان گفت: «پروژه‌های تالش، لنگرود و رشت در دستور کار سازمان مجری قرار دارد که خوشبختانه این پروژه‌ها به مرحله تحویل رسیده‌اند.»

علی نوذرپور، سرپرست سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرآنلاین گیلان از پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی استان گیلان خبر داد. وی با اشاره به سه پروژه بیمارستانی در استان گیلان به خبرآنلاین گفت: «پروژه‌های تالش، لنگرود و رشت در دستور کار سازمان مجری قرار دارد که خوشبختانه این پروژه‌ها به مرحله تحویل رسیده‌اند.» نوذرپور افزود: «ساخت این پروژه‌ها از سوی سازمان مجری به پایان رسیده و هم‌اکنون دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حال تجهیز این مراکز است.

امروز برای اطمینان از اتمام کارها و آمادگی کامل برای افتتاح و بهره‌برداری در محل حاضر می‌شوم.» سرپرست سازمان مجری در خصوص پروژه لنگرود اظهار کرد: «این پروژه در سال گذشته پیشرفت بسیار خوبی داشت و حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافت.

هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۲.۳ درصد رسیده است.» وی در پاسخ به سوالی درباره تعداد بیمارستان‌های آماده بهره‌برداری گفت: «در حال حاضر بیمارستان‌های تالش و رشت آماده بهره‌برداری هستند و ان‌شاءالله به زودی افتتاح می‌شوند.» نوذرپور همچنین از برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌ها در هفته دولت خبر داد و گفت: «در استان‌های مختلف از جمله ساری ۳ پروژه، شوشتر ۴ پروژه، کرج ۵ پروژه و رشت ۶ پروژه آماده بهره‌برداری در هفته دولت هستند.» وی در پایان خاطرنشان کرد: «مجموع سرمایه‌گذاری امسال برای پروژه‌های بیمارستانی و چند ورزشگاه حدود ۹.۲ میلیارد تومان بوده که نسبت به سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.»

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.