
به گزارش خبرگزاری صداوسیما حجت الاسلام والمسلمین شیخ الاسلامی، معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، با حضور در محل استقرار نیروهای امدادی با امدادگران و نجاتگران فعال در عملیاتهای امدادرسانی جنگ تحمیلی سوم دیدار و گفتوگو کرد.
در این دیدار، وی ضمن عرض خداقوت به نیروهای امدادی، سلام و پیام قدردانی حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، را به آنان ابلاغ کرد و برای مجموعه امدادگران آرزوی موفقیت و پیروزی جبهه حق علیه باطل را داشت.
معاون فرهنگی حوزه نمایندگی ولی فقیه در این بازدید، روحیه ایستادگی، مقاومت و خدمت رسانی امدادگران و نجاتگران را ستودنی دانست و نقش آنان را در یاری رساندن به مردم در شرایط سخت، جلوهای ارزشمند از روحیه ایثار و مسئولیت پذیری عنوان کرد.
در پایان این دیدار نیز با گفتگوی صمیمانه با نیروهای حاضر در عملیات، از خدمات آنان در عرصه امدادرسانی قدردانی شد.