یادبود کودکان میناب در باغ فردوس

صدا و سیما سه شنبه 18 فروردین 1405 - 11:06
شب گذشته همزمان با چهلمین روز شهادت کودکان میناب، اولین شب اجتماع مردم و اهالی فرهنگ و هنر با اجرای برنامه‌های متعدد در باغ فردوس و مقابل موزه سینما برگزار شد.

یادبود کودکان میناب در باغ فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مدیران سینمایی و اهالی هنر، چون رائد فریدزاده، منوچهر شاهسواری، علیرضا رضا داد، محمد حمیدی مقدم، محمد گبرلو، عباس نادران، مسعود نجفی، مهدی فرجی، علیرضا حسینی، فرزاد حسنی، سهراب پور، شهرام گیل ابادی،  حبیب ایل بیگی و. برخی از حاضران در این برنامه بودند.

این برنامه با نوای‌ای ایران محمد نوری و حضور مردمی که پرچم ایران را به دست داشتند حال و هوای متفاوتی پیدا کرد.

این برنامه در شب‌های پیش رو راس ساعت ۲۰ با عنوان من ایرانم «برپا خواهد بود.

در این برنامه که به مدت ۱۰ شب ادامه خواهد داشت حاضران به احترام شهدای مدرسه میناب شمع روشن کردند.

همچنین زانکو خواننده موسیقی پاپ کشورمان جدیدترین آهنگ خود را به یاد بچه‌های میناب به صورت زنده اجرا کرد.

علاوه بر اینها جواد موگویی مستندساز اطلاعاتی را از سفر اخیر خود به تنگه هرمز و جزیره خارک بیان کرد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.